Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

Ruilen in de winkel
In de winkel kun je jouw webshop bestelling alleen omruilen, of een tegoedbon van de winkel krijgen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn T&T link krijg?
De e-mail met je track & trace link wordt verstuurd zodra je verzending verzonden is (in het postsorteercentrum is verwerkt).

Is het mogelijk om via de webshop aankopen te doen en deze op te halen in de winkel?
Ja! Dit is mogelijk! Wanneer je er voor kiest om jouw bestelling op te halen in de winkel, laat dit dan even weten via de mail naar info@exmode.nl zodat wij ervoor kunnen zorgen dat jouw pakketje klaar ligt!

Kan ik een uitverkocht product nabestellen?
Dat verschilt per product. Je kunt het product op je wish-list zetten. Zodra dit product weer in jouw maat en de gewenste kleur op voorraad is krijg jij een mailtje van ons! Wanneer een uitverkocht item weer binnenkomt kun je een item pre-orderen (dit wordt op onze social media kanalen aangegeven).

Is het mogelijk om een product te reserveren?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten (online) te reserveren, maar je kunt je wel op de wishlist aanmelden. Zodra het artikel weer op voorraad is krijg je automatisch een mailtje van ons. Of je kunt een "pre-order" plaatsen. Een item kan via de winkel wel gereserveerd worden en opgehaald worden in de winkel, neem in dit geval telefonisch contact op met de winkel 077-351 23 51.


Mag ik mijn pakketje met een andere vervoerder terug sturen?
Jij bepaalt natuurlijk zelf welk bedrijf je gebruikt om je pakketje mee terug te sturen. Hoe je je pakketje ook terugstuurt, zorg ervoor dat je een verzendbewijs krijgt dat je het pakket hebt verstuurd. Als je geen verzendbewijs hebt, kunnen we het pakket niet traceren of je geld terugstorten als het pakket kwijt raakt.


Hoe kan ik een klacht over een artikel indienen?
Je kunt contact opnemen per e-mail op info@exmode.nl of telefonisch op 077-351 27 30. Afhankelijk van de concrete situatie zul je nadere instructies ontvangen. Als je een artikel terugstuurt, verzoeken we je ook om aan te geven wat precies het probleem is. Denk eraan om het goed in te pakken en om op het postkantoor om een verzendbewijs te vragen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het pakket/de artikelen totdat wij het/ze weer terug hebben. Bewaar daarom je verzendbewijs en de gegevens over de verzendkosten en eventueel je track-and-tracenummer. Let op! Wij nemen geen pakketten in ontvangst die per rembours e.d. zijn verzonden.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Het spijt ons dat één of meer artikelen van je bestelling zijn geannuleerd. Omdat Exmode.nl ook uit 3 fysieke winkels bestaat kan het helaas voorkomen dat onze winkels één of meer artikelen op je bestelling moeten annuleren. Dit komt doordat het artikel net op het moment dat jij je bestelling plaatst in de fysieke winkel wordt verkocht. De voorraad is daardoor niet niet altijd 100% up-to-date.

Kan ik een kledingstuk eerst passen voordat ik het bestel?
Wil je een product op onze website graag eerst passen voordat je het bestelt, dan kun je altijd even langsgaan in een van onze fysieke winkels.

Hoe bestel ik op rekening?
Samen met AfterPay bieden wij de mogelijkheid om na ontvangst van de producten te betalen. Wanneer je kiest voor AfterPay, dient de factuur binnen 14 dagen voldaan te worden.

Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
Wil je met ons in contact komen, dan kun je altijd schrijven naar webshop@exmode.nl of bellen naar kantoor 077-351 27 30.

Openingstijden klantenservice/kantoor zijn: Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 uur.